Sunday, February 23, 2014

Biegaj! z aparatem:)

Witam, witam po dłuższej zimowej przerwie:)
Uuu minęły prawie dwa miesiące od ostatniego posta. Tak to jest, że wpada się w wir zajęć, spotkań, pomysłów i brakuje czasu, ciągle i ciągle...
W ostatnim poście pisałam o planie powrotu do biegania. Udało się! Po kilku latach przerwy! Od 1 lutego biegam i biegam, i obawiam się, że strasznie się wkręciłam, bo czy to deszcz, czy słońce, mróz, czy mgła, śnieg, kałuże czy DŻDŻOWNICE, rano czy po godzinie 22, idę i biegnę!!! <3
Biegałam też 4 lata temu, do czasu kontuzji. I z tym czasem łączy się też fotografia analogowa, bo... bo idąc w piękną pogodę do parku biegać pomyślałam, że będzie tak pięknie... że NA PEWNO będę chciała zrobić zdjęcia, a przecież nie pójdę drugi raz, ale z aparatem ;) Więc biegałam z aparatem - Fed 50:) I praktycznie pół kliszy zrobiłam w ciągu jednego dnia, było cudownie ciepło i słonecznie:) I wiosennie, czyli były stokrotki! Uwielbiam, kocham! Poniżej jedno ze zdjęć z pierwszej kliszy Fed 50, oczywiście stokrotkowe.

Stokrotki:) Fed 50 - 2009 r.


Polecam bieganie w parku, już kilka osób namówiłam i nakręciłam, kto następny? Łapka w górę!:)

I drugie zdjęcie też zrobione w Parku Chorzowskim - staw przy trasie rowerowej i biegowej:) Również Fed 50. Bardzo przyjemne, miłe miejsce, choć przyznam, że obecnie nie wygląda już tak ładnie jak kilka lat temu.

Staw w Parku Chorzowskim - Fed 50 - 2009 r.


No comments:

Post a Comment