Tuesday, April 1, 2014

Happy birthday Eiffle Tower :)

Wczoraj był bardzo ważny dzień! :)
Dostałam bardzo nietypowe życzenia... "wszystkiego najlepszego z okazji urodzin wieży Eiffla!" :D
To były najlepsze życzenia ever! Dziękuję! :)
Wczoraj Wieża Eiffla miała 125 urodzinki :)
Poniżej jedno z najpiękniejszych zdjęć wieży Eiffla jakie widziałam! Niestety nie znam autora.


A dlaczego JA dostałam te życzenia? No właśnie. Zakochana jestem w tej wieży, Paryżu. Jednym z moich największych marzeń jest zobaczyć Paryż! Wraz z moimi aparatami. Zrobić masę zdjęć każdym aparatem! Ach! :)
Nieważne, że Paryż jest przereklamowany, że nie jest tak piękny. Chcę i zobaczę! Usiądę na kocyku pod wieżą z wielkim uśmiechem na twarzy, wypić szampana i zjeść croissanta! I czekoladę :P Taki właśnie jest plan na ten rok! :) Mój rok spełniania marzeń! :)

A że Paryż jest teraz modny, to wszędzie widzę wieżę Eiffla, wszędzie, ciągle, zawsze.
I też ostatnio jakoś dostaję coś związanego z Paryżem, czy to mapa, czy wieża do kluczy. Dziękuję! :)




Z Paryżem i rozmowami o marzeniach wiąże się ta cudowna francuska piosenka. Enjoy!


No comments:

Post a Comment