Wednesday, March 26, 2014

Smieno Italiano!

Zapraszam na wycieczkę po Włoszech! :)

Ostatnio zobaczyłam jedno zdjęcie z Włoch, które wywołało serię wspomnień - dokładnie to zdjęcie analogowe: klik. Od tamtego momentu ciągle pojawia się wokół mnie motyw Włoch mmm, chyba trzeba tam wrócić:)
Te Włochy były wyjątkowe, bo była tam robiona sesja ślubna znajomych, gdyby nie oni, to bym nie zobaczyła tylu pięknych miejsc. Dziękuję:) Były to: Wenecja, Murano, Burano, Jezioro Garda, Parma, La Spezia, Florencja oraz Manarola. Dwa auta, kilka dni, kontakt przez walkie talkie, tempo było ekspresowe, ale warto było:) To był taki przedsmak. Zdecydowanie trzeba tam wrócić na spokojnie i na dłużej.. :)
Seria zdjęć z Włoch od Zorki 1z kawałkiem urwanej kliszy była tutaj.
Poniżej zdjęcia, wyszły różnie, jak zawsze... ale nawet niedoświetlone jak zawsze pokażę. Dlaczego? Bo zdjęcia nawet te poruszone, niedoświetlone, popsute przedstawiają mój świat. Każde zdjęcie, miejsce pozytywnie mi się kojarzy, dlatego je pokazuję :)
Ok. Włochy & Smena 8m! Come on!
Zaraz po przejechaniu przez granicę Włoch był toast szampanem Piccollo :D A potem Wenecja aaa marzyłam  o niej od zawsze. Nie udało się popływać gondolą, ale to prosty wniosek, że trzeba tam wrócić:)
Przyznam, że mam super dobrą, ale krótką pamięć. Więc trudno po prawie roku opisywać zdjęcia. Szczególnie jak niedawno je zobaczyłam;]
Poniżej zdjęcie z tramwaju wodnego w drodze do Wenecji.

Wenecja - Smiena 8m (2013 r.)

A tu niedoświetlone zdjęcie uliczki w Wenecji. Och i ach. Cudownie, pięknie :)

Uliczka w Wenecji - Smiena 8m (2013 r.)

Jednym z dwóch najpiękniejszych miejsc jakie tam zobaczyłam była wyspa Burano! To była najszczęśliwsza godzina w moim życiu! Warto było spędzić sporo czau w tramwaju wodnym z Wenecji, z przesiadką w Murano (też cudna mini Wenecja), żeby zobaczyć jedno z najbardziej kolorowych i urokliwych miejsc! W skrócie to taka mała wyspa, mini Wenecja, ale z bardzo kolorowymi domkami! W ogóle cały dzień był cudowny, ekipa robiła sesję w Wenecja, a ja z koleżanką podróżowałam. Pięknie!:)

Wyspa Burano -Smiena 8m (2013 r.)

A tu rynek na wyspie Burano. Najlepszy motyw był taki, że idziemy sobie dwie i zastanawiamy się, którą pójść uliczką, po czym zagaduje do nas pani po polsku... Mieszka tam kilka dobrych lat :)Szkoda, że na pomysł pożyczenia aparatu od pana młodego wpadłam nie w tym dniu... Tak kolorowe miejsce ach:)

Wyspa Burano - rynek-Smiena 8m (2013 r.)

Po powrocie do Wenecji był czas na małe zwiedzanie w ekspresowym tempie. Tu oczywiście zdjęcie moich ukochanych gondolek.

Gondole - Smiena 8m (2013 r.)

I kanał wenecki...

Kanał wenecki - Smiena 8m (2013 r.)

Jestem ciekawska świata, więc nie mogło tak być, że płynąc pierwszy raz tramwajem wodnym, nie spojrzałam, co tam się dzieje w kabinie "kierowcy" :) a w tle widać most Rialto w Wenecji.


Tramwaj wodny - Smiena 8m (2013 r.)

Po Wenecji odwiedziliśmy Jezioro Garda. Było rano, więc zjedliśmy nad wodą śniadanie. Trochę nietypowo... Bo robiliśmy je na chodniku, toster podpięty do akumulatora, talerze i wszystko na chodniku... Najlepsze śniadanie na świecie. I te głodne spojrzenia ludzi :D

Przystań nad Jeziorem Garda - Smiena 8m (2013 r.)

A potem była Parma! Parma słynie z parmezanu i szynki parmeńskiej.

Parma - Smiena 8m (2013 r.)

I w Parmie były najlepsze, najpyszniejsze lody na świecie! :)

Lody z Parmy - Smiena 8m (2013 r.)

I wyczekane zdjęcie, aż ekipa skończy swoją robotę, aż ludzie przestaną chodzić. A wyszło krzywo i niedoświetlone. Takie życie ;)

Parma - Smiena 8m (2013 r.)

I ostatnie zdjęcie ze Smieny już w dniu wyjazdu, w dniu pożegnania, bo para młoda jechała w swoją podróż poślubną... Widok z tarasu na Florencję i słynny most Ponte Veccio.
Koniec wycieczki! :)

Florencja - Smiena 8m (2013 r.)

No comments:

Post a Comment