Saturday, March 8, 2014

Be happy! :)

Hej!
Dziś miałam ciekawą konfrontację podejścia do życia dwóch osób - ja vs. znajoma. Idziemy sobie drogą. Usłyszałam, że jest smutna, zdołowana. Od tak, bez powodu, bezsens życia! Powiedziałam jej, żeby dała spokój, jest piękny, słoneczny dzień! Enjoy! Be happy:)
Usłyszałam w odpowiedzi: "ale z czego tu się cieszyć?". Z CZEGO?!?! :) Z ŻYCIA!!! Z tego, że życie jest pięknie?! Że żyjesz? Że jesteś zdrowa? Że masz dach nad głową? Masz pracę? Masz ręce i nogi? Nawet, jeśli nie masz, to też możesz kochać życie jak mój ulubiony Nick Vujicic - zobacz koniecznie kim on jest: klik.

Źródło: Trening biegacza (klik)
Teoretycznie, jak każdy, mogłabym wynaleźć milion powodów do smutków, smuteczków, dołów i dołków. Jak każdy! Masa problemów, większych i mniejszych... Ale... ALE! Po co się smucić? Jak dziś: idę sobie drogą, jest pięknie, słonecznie, ciepło! Chce się żyć, oddychać, cieszyć! Biegać, skakać, fikać! Wolny dzień, sobota, ciepło, słońce, nic tylko iść biegać do parku (ok, nie można codziennie, a akurat poszłabym!:)) Wybór zawsze jest prosty: albo się smucisz, albo mimo wszystkiego dostrzegasz to, co dobre i jesteś wdzięczny za to, co masz:) Nie zawsze łatwo tak zrobić, ale czemu nie spróbować? Czemu nie zacząć widzieć więcej niż do tej pory? Idziesz drogą. Ok. Zwykła droga. Codziennie ta sama nudna droga. Ale spójrz dokładniej, może mijasz ładne rzeczy, sympatycznych ludzi, ciekawe miejsca... Kwestia patrzenia i podejścia:)

Poniżej zdjęcie z najnowszej kliszy ze Smieny 8m, na samą myśl o tym poście od razu wpadło mi to zdjęcie do głowy. Bardzo miłe chwile z zeszłorocznych wakacji. Totalny spontan. Nad Jeziorem Żywieckim. Wstaję rano, dzwoni koleżanka i mówi, że jadą ekipą nad jezioro na rowerki i pyta czy jadę. Pewnie! Tylko, że zbiórka za chwilę pod blokiem, a ja w pidżamie, okej - pstryk i jestem gotowa! ;)

Chillout nad Jeziorem Żywieckim - Smiena 8m (2014 r.)
 
A takie widoki skutecznie pokazują jak można cieszyć się życiem. Kocham wschody i zachody słońca, to jest totalna magia, która nigdy, przenigdy mi się nie znudzi:) Tu zachód nad Katowicami, zdjęcie oczywiście Smiena 8m.

Zachód nad Kato - Smiena 8m (2010 r.)

To zdjęcie uśmiechniętych kubków już było. Wiem, jest niewyraźne, nieostre, całe niewłaściwe... Ale lubię to zdjęcie. I te kubki:) codziennie się uśmiecham jak piję w nim herbatę:)

Be happy:) - Smiena 8m (2010 r.)


A na koniec nie może zabraknąć ulubionej piosenki poprawiającej humor. Enjoy! :)



No comments:

Post a Comment