Thursday, March 20, 2014

Ważny dzień, ważne święta! :)

Hej!!!
Dziś mamy dwa święta:
1. Pierwszy dzień wiosny!
2. Międzynarodowy Dzień Szczęścia

Jupi!!:) To idealne połączenie dwóch świąt zobowiązuje! 
Będę świętować je w parku. Idę biegać! Akurat jest piękna, słoneczna pogoda. Akurat dziś, świetnie! Bo wczorajsze bieganie skończyło się tym, że z rana było szaro i deszczowo. Jednak byłam zawzięta i poszłam biegać, za co wyszło słońce. Ale tylko na 20min, potem złapał mnie deszcz. Ale i tak było miło. Może poza dżdżownicami ;)
Skoro dziś jest pierwszy dzień wiosny, to i wiosenne zdjęcie być musi - pierwsza i jedyna klisza Fed 4. Tu poniżej zdjęcie z serii maków (kocham maki! jeśli gdzieś będziesz widział/a polanę maków to daj znać koniecznie!:) Inne zdjęcie z tej serii znajdziesz tutaj.

Polana - Fed 4 / Fujicolor 200 (2009 r.)

Co do międzynarodowego dnia szczęścia. Co tu dużo mówić, świętujmy! Nie tylko dziś, ale codziennie!:) Dlatego Pharrell musi być:)



Ze szczęściem kojarzą mi się chwile spędzone na łonie natury. Kocham. Kocham! Na co dzień w tym szybkim życiu mało jest czasu po prostu zatrzymać się i cieszyć chwila. Dlatego korzystaj jak tylko się da:)
Tu zdjęcie z wakacji 2013 r. w Murzasichle koło Zakopanego. Cudowny czas. W rzeczcce woda była lodowata, ale to żaden powód, żeby nie wejść do niej. Tu mnie urzekł różowy kamień, mao tu widać go, ale w tej czystej wodzie rzucał się w oczy. 
Nie mam schiza, fetyszu na stopy;) Ale lubię robić zdjęcia z serii "tu byłam" :)


Enjoy holiday! - Smiena 8m (2013 r.)

No comments:

Post a Comment