Saturday, March 15, 2014

Good morning!

"Good morning
Nice to see you
How you’ve been
The beginning of another lovely day
Oh oh oh oh oh"

Takie późne good morning:)
Lenny Kravitz od rana poprawia mi humor tą piosenką.
Jeśli nie znasz to posłuchaj poniżej:) Ale tylko tak filmik znalazłam.



Doszłam do wniosku, że chyba jestem na baterie słoneczne! :D
A po tym stwierdzeniu dostałam napadu śmiechu ;) 
Bo tylko jak pojawia się słońce to ja odżywam, a jak jest szaro buro to...bu. Dziś zamawiałam ładne słońce, miałam jechać do Krakowa. Na Kazimierz! Bo mimo, że byłam w Krakowie tyle razy, na Kazimierzu tylko raz w nocy jadłam zapiekanki. I go nie zwiedziłam.
Ale jest deszcz, zimno, szaro. Juto ma być śnieg. Pasek w futerale Smieny się zerwał. Do tego wczorajsza odebrana klisza okazała się totalną klapą, Smiena się popsuła. Zdjęcia z biegu, na które tak czekałam, eh... I tysiące innych rzeczy.
Ktoś powiedział, żeby kupić nową Smienę. ALE! Jak to NOWĄ?! Właśnie ja mam dość specyficzne podejście i przywiązanie do aparatów, bo to nie są zwykłe przedmioty, zwykłe aparaty! Które jak się zepsują to pójdą do kosza... Będą naprawiane tak długo, aż się da. Tu nie chodzi o pieniądze (Smiena za 5 zł :). Nie da się tego wytłumaczyć. To jakby ulubiona zabawka dziecka się popsuła i rodzic mu kupił nową, tysiąc razy lepszą, to nie to samo! ;) Ale ok, to tylko moje dziwne podejście.

No i co teraz? 
Od rana wszystko jest nie takie. Można smucić się tak cały dzień. Albo zarzucić dobrą muzyką, zrobić rozgrzewkę i iść biegać w parku. W deszczu. W tym zimnym wietrze. Z psem między dżdżownicami :) Zawsze, gdy dzień średnio się zaczyna, to kończy się cudownie. I taki mam plan na dziś:)

Z braku słońca nie mogę nie dodać zdjęć słonecznych. Ze wschodów słońca. Tak, uwielbiam akcje pt. "jedźmy na wschód słońca z aparatami" <3
Pierwsze zdjęcie pochodzi z pierwszej kliszy Fed 4 (klisza Fujicolor 200), spontan ze wschodem słońca nad stawem Rzęsa w Siemianowicach Śl. Totalnie nieostre. Ale podoba mi się. Takie zaspane zdjęcie.

Wschód słońca - Fed 4, klisza Fujicolor 200 (2010 r.)

 A drugie zdjęcie też jest z tego samego pleneru. Tu pan z samego rana łowi sobie ryby. Jest i bliczek:) Aparat Smiena 8m, klisza Rossmann 200.
Miłego dnia
I nie dajcie się złemu humorowi! :)
Łowienie ryb o wschodzie słońca - Smiena 8m, klisza Rossmann 200 (2010 r.)


No comments:

Post a Comment