Thursday, November 7, 2013

Moje aparaty

Hej!
jestem szczęśliwą posiadaczką aż 6 uroczych radzieckich analogów:
by Zenit TTL - 2010 r.

Więcej info o aparatach w linkach. Generalnie mnie sprawy techniczne ani się nie trzymają, ani nie interesują. Póki co:) 
Czemu tylko radzieckie analogi? Przypadek! Tak wychodziło, że akurat te radzieckie najbardziej mi się zawsze podobały (bo liczy się wygląd, wiadomo;). Szewc bez butów chodzi, dlatego nie mam zdjęć moich aparatów, poza tym powyżej. To Fed 4 wraz ze własnoręcznie wykonanymi odbitkami:)
Poniżej zdjęcia najlepszej wystawy sklepowej na świecie! Lombard w Gliwicach, a na witrynie same stare aparaty, ojj nie mogłam oderwać od nich wzroku <3 wykonane niezawodną Smieną 8m:)

by Smiena 8m - 2011 r.

by Smiena 8m - 2011 r.

No comments:

Post a Comment