Friday, November 15, 2013

Patrz pod nogi! :)

Hej!
Zdecydowanie jako mańkut (leworęczny człowiek;) inaczej patrzę na życie;) A najbardziej to lubię znajdywać dziwne rzeczy i robić dziwne zdjęcia.

Co do tematu, tak, zdecydowanie warto patrzeć pod nogi i wokół siebie:) 
Poniżej zdjęcie zrobione w czasie wakacji w Kudowie Zdrój z serii "byłam tu";). Bardzo lubię jak kanały są podpisane (każdy ma jakieś upodobania);) I te śliczne, przygaszone kolory typowe dla Smieny mmm:)


Kanał Kudowa Zdrój ;) Smiena 8m (2011r.)

Kolejne zdjęcie przedstawia napis na chodniku "Miło co krok":). Napis ten widywałam codziennie idąc do pracy i zdecydowanie zawsze poprawiał humor i powodował uśmiech:) Z pewnością to jakaś reklama, ale nie wiem czego. Zdjęcie zrobiłam 2 razy i widać, że za każdym razem nie trafiałam z ostrością, taka typowa lomografia.


"Miło co krok" - Smiena 8m (2010 r.)
"Miło co krok" - Smiena 8m (2010 r.)

A tu poniżej motyw, który mnie rozbawił zupełnie. Szłam na ważne spotkanie, po czym patrzę, a na chodniku leżą wkładki z butów:D

 
Wkładki z butów na chodniku;) - Smiena 8m (2010 r.)

Kolejne dwa zdjęcia zrobione zostały w cudownej dzielnicy Katowic - Nikiszowiec (polecam na zdjęcia. Na pewno dodam tu zdjęcia z tej dzielnicy). Zdjęcie niby zwykłe, niby zwykły hydrant. Z tym, że mnie wyjątkowo rozbawia, ponieważ przypomina mi nie wiedząc czemu... kota Garfield ;] Pierwsze zdjęcie nietrafione z ostrością (to standard jak zapominam ustawić odległość:), drugie już poprawne. Zdjęcia wykonane aparatem Fed 4:)

Hydrant Garfield - Nikiszowiec - Fed 4 (2010 r.)

Hydrant Garfield - Nikiszowiec - Fed 4 (2010 r.)

I ostatnie zdjęcie niby zwykły pachołek ostrzegawczy, czy jak to się fachowo nazywa;) niby nic, z tym, że nigdy na tym przystanku nie stał i nawet nie miał powodu tam stać, bo nic się nie działo, żeby tam musiał stać:D

Ostrzeżenie na przystanku - Smiena 8m (2010 r.)

No comments:

Post a Comment