Thursday, November 21, 2013

Świat jest mały! Patrz to Spodek!

Hej!
Nie wiem o co chodzi, ale od wtorku ciągle ktoś mówi, że skądś mnie kojarzy - było tak już z 3 osobami. I po chwili okazuje się, że rzeczywiście coś, gdzieś, kiedyś :) I ciągle w głowie siedzą mi słowa, że świat jest bardzo mały!
Np. wczoraj na kursie grafiki okazało się, że jeden człowiek pamięta mnie z kilku plenerów fotograficznych Foto Dej z 2010 r. :) że niby taka charakterystyczna jestem z paroma aparatami analogowymi na szyji i kajecikiem do notatek foto? ;)
Poniżej foto cyfrowe z tego pleneru;)

Ja i Fed 4 / cyfrowe

Foto Deje to były plenery fotograficzne w wielu ciekawych miejscach, na co dzień niedostępnych dla fotografujących. Niestety już dawno takiego nie było.
Najbardziej zapadł mi w pamięć Foto Dej w Spodku w Katowicach:) Zdjęć tylko kilka, z tego względu, że warunki dla aparatu analogowego bez lampy i statywu były ciężkie, ale aparaty dał radę:)
Co to ten Spodek? Gdyby ktoś nie wiedział, to foto poniżej, hala widowiskowo-rozrywkowa itd., która wyglądem przypomina Spodek Ufo;) Zdjęcie wykonane parę miesięcy przed Foto Dej; to druga klisza Smieny 8m :)

Spodek - Smiena 8m (2010 r.)
I zdjęcia z Foto Dej. Poniżej centrum Spodka, zdjęcie wykonane przez Fed 50.

Hala w Spodku - Fed 50 (2010 r.)

 A tu poniżej sufit Spodka, zdjęcie wykonane pierwszą kliszą Fed 4:)

Sufit Spodka - Fed 4 (2010 r.)

A na środku hali , nie wiedząc po co, ustawili takie bale, pale dla fotografujących.

Foto Dej w Spodku - Fed 4 (2010 r.)

Foto Dej w Spodku - Fed 4 (2010 r.)

Foto Dej w Spodku - Fed 4 (2010 r.)

2 comments:

  1. Nie wierz w słowa facetów "czy ja Cię gdzieś już widziałem?" to są zwykłe tanie podrywki :) Tak na serio to kiedyś na wakacjach będąc za granicą spotkałem kolegę który przechodził sobie po rynku pewnego miasta :) Pytanie czy świat jest taki mały czy przez nasze życie przelewa tak wielu ludzi?
    Marek od Koparek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marek, dzięki za cenne rady:P
      Akurat w tych przypadkach to nie były podrywy i sami faceci ;)
      A świat jest zdecydowanie mały i wszystko z góry i tak jest zaplanowane:)

      Delete