Sunday, November 10, 2013

Nałożone klatki - cz.2

Dziś cały dzień po głowie chodzą mi zdjęcia z nałożonymi klatkami :)
Poniżej kilka szaleństw Smieny 8m, oczywiście nie były one zamierzone.
Poniżej zdjęcie z drugiej kliszy ze Smieny 8m. Zrobiłam je w czasie pleneru fotograficznego w Kopalni Katowice. Nałożone są 2 klatki: pierwsza szyb kopalni od dołu, a druga tabliczkę z napisem z czasów PRL "zakaz fotografowania":)


Zakaz fotografowania w kopalni - by Smiena 8m (2010 r.)

Jednym z ulubionych tematów fotografowania to wschody i zachody słońca! Uwielbiam to i nigdy mi się nie znudzi. Ze wschodami i zachodami słońca jest tak, że zawsze jest inaczej, zawsze jest pięknie!
Poniżej wschód słońca zrobiony z bloku z 8 piętra. To był początek kliszy, więc klatki się tak jakoś dziwnie nałożyły.

Wschód słońca - Smiena 8m (2011 r.)

A teraz  nałożone zdjęcia torów kolejowych i maków. Zrobiłam 2 razy to samo zdjęcie z różnymi ustawieniami i przypadkiem nie przewinęłam filmu ;)

Torowisko - Smiena 8m (2010 r.)
A tu kolejne tory kolejowe, podobne zdjęcie do torowiska z kolorami ognia. Klisza nie dość, że została prześwietlona, to jeszcze zapomniałam przewinąć film.

Tory kolejowe - Smiena 8m (2010 r.)

I ostatnie kolorowe nałożenie klatek i prześwietlenie kliszy. Słup energetyczny, a druga nałożona klatka to niewiadoma ;)

Słup energetyczny - Smiena 8m (2010 r.)



No comments:

Post a Comment